» Online brugere: 184 |
0 medlemmer og 184 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

04-10-2010, 12:18
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
|
|
Begge ting, der var sorte streger af vandets bane, samt tidligere ejere havde brugt fenderlisten som badebold så den har fået sine knubs. Men vi fandt stedet hvor det kom ind ved at gå en tur på dækket med en vandslage og spule kraftigt på listen. Det gør det hele lettere at vores båd er så skilt ad pt som den er 
|

04-10-2010, 19:08
|
Kaptajn af eget skib
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Køge
|
|
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider
Begge ting, der var sorte streger af vandets bane, samt tidligere ejere havde brugt fenderlisten som badebold så den har fået sine knubs. Men vi fandt stedet hvor det kom ind ved at gå en tur på dækket med en vandslage og spule kraftigt på listen. Det gør det hele lettere at vores båd er så skilt ad pt som den er 
|
Har skilt det meste af agterkahyt idag, og der var der sjovt nok også sorte streger, undrede mig over hvad det kunne være, tog ikke et billede af det, løb tør for strøm på kamera, men nu har du givet mig grunden he he.. perfekt. Det må dog være fra tidligere tider, der er nemlig totalt tørt i den side af båden...
Fik taget disse af problemet fra igår.. efter 18 timer med varme og gulvet oppe, lidt salt dråber var der i overfladen.. ringede vurderingsmand som ikke mener det er noget af betydning.. grunden til de små dråber idag burde være fordi jeg ikke havde vasket området, blot tørret det med en klud, derved ville der stadig ligge salt i overfladen, som så grundet varmen i kahytten samt kulden fra vandet skabte kondens.. han anbefalede jeg vaskede det hele med rigeligt ferskvand, og checkede det i morgen...
(Samme blok de er bygget over).
|

04-10-2010, 20:18
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
|
|
Sådan ! Spændene, det godt du arbejder dig til bunden af sagen.
Nu må jeg vist os snart få lagt nogle af alle mine billeder op, idag fjernede jeg vandvarmeren og 2kvm rådent krydsfiner, i morgen går jeg igang med at lave den form til dræn renden vi tidligere har snakket om 
|

04-10-2010, 21:12
|
Kaptajn af eget skib
|
|
|
|
det lyder sgu også spændende det du der har gang i Nicolai.. ja lig endelig lidt billeder op, det hjælper på forståelsen, lykke til i morgen du.. ;-)
|

05-10-2010, 09:49
|
Kaptajn af eget skib
|
|
|
|
der bliver da gået til den Nicolai.. må da sige det er en stor operation.. men så bliver det gjort som man vil ha det.. ;-)
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|