» Online brugere: 149 |
0 medlemmer og 149 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

08-10-2010, 08:01
|
 |
VIP medlem :-)
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
|
|
Citér:
Originally Posted by bhvvs
|
Det er det helt sikkert. Der ligger med garanti en økonomisk/kynisk risiko/cost-benefitanalyse bag, som gør at man ikke udvikle et sådan system.,
Jeg tror det er billigere at beholde det nuværende tanksystem og så forsikre sig ud af disse "cocktails". 
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
|

08-10-2010, 08:26
|
|
forsikringer er ikke noget vi bruger i branchen ;-)
Det er ganske enkelt alt for dyrt....
De procedurer som der er lavet, burde gøre at der ikke sker fejl, men som altid når man har med mennesker at gøre, så vil fejl ske...
Ved os medfører en cocktail en skriftlig advarsel, 2 styks en afskedigelse...fordi det kan kun ske hvis man sløser....
|

08-10-2010, 13:03
|
 |
VIP medlem :-)
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
|
|
Betaler I så de skader som er påført bilerne? Eller hvordan hænger det sammen?
Det lyder som noget som kan trække ud i langdrag, bevisbyrder osv..
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
|

08-10-2010, 13:08
|
|
Jep vi dækker alle omkostningerne...
Nu kender jeg ikke andre selskabers procedurer, men vi ved godt når vi har bøffet i det. Så vi lukker lyn hurtigt stationen, sender en presse meddelelse ud, og beder folk om at henvende sig til os...
Typisk så kan folk jo dog ikke køre ret langt ( 2 - 300 mtr. ), så holder de stille. Så de skal slæbes til et værksted, og rep. bliver sat igang umiddelbart, og regningen sendes til os.
Og det kan specielt ved nyere diesel biler, virkelig løbe op i nogle store regninger...
|

08-10-2010, 13:32
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
|
|
Citér:
Originally Posted by Peter508
Og det kan specielt ved nyere diesel biler, virkelig løbe op i nogle store regninger...
|
Jeps, det er rigtigt.
Helt galt kan det gå, hvis det er CDI motorer ( commonrail red. ), så kan følgeskaderne i yderste tilfælde være en ny motor.
__________________
Chi non risica, non rosica
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,620
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, AlexBoerne |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:38.