Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 285
2 medlemmer og 283 gæster
BobbyBix, PronezaJaf
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #8  
Gammel 23-02-2011, 17:26
Clasg's Avatar
Clasg Clasg er offline
Bogholder, kontoret for sund fornuft
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 577
Billeder: 42
Jeg snakkede med en ejer af en Marex 28 Holiday i dag. Han havde førhen en amerikansk 26 fods med 260 HK benziner og synes det er utroligt svært at skulle vænne sig til at Marex'en aldrig kommer op at plane, men at den altid vil skubbe en masse vand fra sig og lave enorme hækbølger ved topfart. Den larmede også meget ved topfart, hvorimod marchfart 12-16 knob var noget mere behagelig. Hans model var med 200 hk VP og fast skrueaksel, ligesom de omtalte Nimbus.

Men hvad siger I, der har prøvet begge typer både (halv- og hel planende)?
__________________
Båd: pt. ingen
Tidligere både:
Sea Ray Sundancer 275
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 128,077
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, PronezaJaf
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:59.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden