Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Drev og propeller

Drev og propeller Spørgsmål vedr. propeller og drev - mekaniske spørgsmål om drev henviser vi til forumet om mekaniske udfordringer

» Online brugere: 301
0 medlemmer og 301 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 07:45.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #7  
Gammel 16-03-2011, 20:31
thg thg er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 704
Båden er helt ny og jeg har derfor ikke prøvet WOT endnu, da dette frarådes de første 10 timer.

Problemet er så at standard propellen allerede er lidt beskadiget i spidserne på bladene, så jeg har derfor ikke mulighed for at afprøve hvad WOT er med den org. propel, men målet må være en propel hvor WOT ligger på 4800 som er max. WOT som MerCruiser foreskriver!

Båden er en Four Winns H190SS m. MerCruiser 4.3 MPI 220 hk. Alpha One og jeg vil tro vægten er ca. 1450-1500 kg. m. div. udstyr og fuld tank, men uden nogle personer!
www.fourwinns.com/model/H190SS

De fleste nævner Rev4 som den mest optimale 4-bladede når man snakker om org. propeller, så hvad er forskellen på Rev4 og Vensura?
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 128,456
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Linksysdnu
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 07:01.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden