|
 |

18-04-2011, 18:04
|
 |
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2010
Bopæl: København
|
|
Hej igen,
Konen og jeg har besluttet at vi vil have lagt en ny 4,3 MPI motor i inkl. ny komplet drivlinie hos Steenteq. Jeg vil i den anledning høre om det er normal praksis at man betaler hele motorens pris ved ordreafgivelse? det er jo stort set 95% af prisen som skal betales inden arbejdet går i gang. Vi bestiller selvfølgelig uanset om vi skal betale 95% nu og her, men vi undre os bare lidt 
|

18-04-2011, 18:16
|
|
Har du hentet tilbud fra Nyt drev herinde fra, han plejer at være noget billigere, og så bliver det lavet ordentlig første gang, det er med garanti....
|

18-04-2011, 18:30
|
|
95% den var ikke gået hos mig,max 50% og de sidste 50% når den virker.
|

18-04-2011, 22:28
|
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
|
|
Citér:
Originally Posted by LarsG
Hej igen,
Konen og jeg har besluttet at vi vil have lagt en ny 4,3 MPI motor i inkl. ny komplet drivlinie hos Steenteq. Jeg vil i den anledning høre om det er normal praksis at man betaler hele motorens pris ved ordreafgivelse? det er jo stort set 95% af prisen som skal betales inden arbejdet går i gang. Vi bestiller selvfølgelig uanset om vi skal betale 95% nu og her, men vi undre os bare lidt 
|
Det ville jeg aldrig hoppe på. Det kan ikke være rimeligt at det er dig der skal løbe risikoen. Går forhandleren ned i mellemtiden, er du på røven. Da jeg selv fik lagt ny motor i, var det betaling ved levering/montering, men så faldt de også prompte.
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,557
Emner: 5,115
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Eusebiomew |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 11:29.