Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Efterlysninger

» Online brugere: 162
1 medlemmer og 161 gæster
semmt
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar

Emne værktøjer Visning af emner
Gammel 24-11-2011, 18:28
pajero's Avatar
pajero pajero er offline
Landkrabbe

Tilmeldelsesdato: Sep 2009
Bopæl: Østjylland
Hvad mon et forsikringsselskab havde sagt til ( hvis den havde været kaskoforsikret ) at udbetale forsikringssum, når en tyv eller hæler, er kendt og dømt ved en retsag til at erstatte båden. Personlig tror jeg heller ikke der var meget hjælp at hente der.
Mærkeligt at han ikke kan tvinges til at fortælle hvem han har solgt den til.
Mvh Bjarne.
GPS Tracker til Bil, Båd, MC
Gammel 24-11-2011, 18:52
Peter508
Gæst

Jamen, jeg vil med glæde modtage hjælp fra din ven anklageren.

Jeg skrev vist ikke noget om at hun har tilbudt hendes hjælp. Hun er anklager i det sønderjyske, og vil nok ikke blande sig i hvad de laver længere nord på. Under alle omstændigheder kunne jeg aldrig drømme om, at love hendes hjælp uden hendes viden. Jeg var til familie træf, og spurgte hende om det var normalt, hvilket hun bestemt ikke mener at det er.

Og som jeg skriver, så er det heller ikke min oplevelse af politiet.

Jeg foreslog dig at anmelde det til en anden betjent, det ville jeg selv gøre såfremt det var mig.
Reply With Quote
Gammel 24-11-2011, 22:22
Chribs
Gæst

Næ, Peter508, du skrev intet om hjælp, det medgiver jeg dig, men da du skriver så rosenrødt om din kontakt til politiet, samt din og din ven, anklageren´s undren over min sag, så jeg ville da kun være taknemlig for lidt hjælp, for din fremstilling af politiet har desværre intet med den virklighed at gøre, der hersker her i Silkeborg.

Der har været flere sager om Silkeborg´s politi manglende lyst/evne til at hjælpe borgerne her i Byen, både i tv og den skrevne presse, og hver gang lover de bod og bedring, men mig bekendt er det ikke blevet bedre...

Jeg har rodet rundt med denne sag i over 1 år, og jeg har prøvet alt, jeg har betalt advokat regninger for over kr 18.000,- pga. denne sag, bla. lidt over kr 10.000,- til en civil retsag...

Civilretten gav mig 100% medhold, men den dom er intet værd, for han nægtede at fortælle dommeren i civilretten hvor båden er, og han er intet værd økonomisk og vil formentlig aldrig blive det...

Derfor gik jeg med dommen i hånden igen til politiet, og blev igen nægtet hjælp...

Jeg skrev kun om sagen herinde i frustration over hele sagen, ikke for at få betvivlet min beskrivelse af politiets manglende evne og lyst til at hjælpe til at hjælpe mig.
Reply With Quote
Gammel 24-11-2011, 22:34
Peter508
Gæst

Jeg har ikke skrevet at jeg betvivler det du skriver.

Jeg har rådet dig til at gå til en anden betjent med din sag, eller som en anden skriver få den pågældende betjents stamnr. og gå videre med sagen.

Dernæst har jeg skrevet om min egne oplevelser med det danske politi, og de ligner på ingen måde det du beskriver. Men som sædvanlig når du laver en tråd, må man ikke have andre erfaringer, være af anden mening eller bare tilnærmelsesvis ikke klappe dig på ryggen....

Jeg burde have vidst bedre end at svare i en af dine tråde, for de ender 9 ud af 10 gange med at du bliver personlig og hidser dig op.
Reply With Quote
Gammel 24-11-2011, 22:42
MortenBP MortenBP er offline
Amfibiedyr

Tilmeldelsesdato: Aug 2011
Bopæl: DK
Smile

Så så rolig nu :-)

Tror bare Christian er lidt frustreret over sin situation, - og hvem ville ikke være det?

Personligt kunne jeg godt blive en halvbitter mand over sådan en omgang..

Mvh Morten
Reply With Quote
Gammel 25-11-2011, 16:10
Chribs
Gæst

Jeg er ganske rigtigt frustret, for jeg har selvføgelig prøvet og gjort alt det der bliver forslået, men det er ikke muligt at komme uden om den politimand jeg omtalte, de registrerer jo al kontakt under ens personnummer, og så kan de jo se at jeg har været der flere gange før med samme sag, og hvem jeg har talt med, og at den omtalte betjent har afvist sagen ...

Peter508. Undskyld, men dit indlæg har jeg altså opfattet som et lidt skeptisk indlæg, men det kan være det er mig der er lidt overfølsom i denne sag, og det beklager jeg så hermed.

Jeg har normalt ingen kontakt med politiet, pånær de få gange jeg er blevet stoppet af politiet i færdselskontroller gennem 30 år, og der har jeg altid fået en venlig og korrekt behandling.

Den kontakt jeg har haft med politiet under denne sag, er sådan set også foregået med både venlige og flinke betjente, lige undtaget den omtalte betjent, der nok ikke burde have kontakt med den lovlydige del af borgerne, hvis man spurgte mig.

Det er jo ikke kun sagen med min stjålne båd der burde vække undren over politiet i Silkeborgs opførsel, det burde sagen med den stjålne påhængsmotor også, den er lige så slem i mine øjne, og den omfatter formentlig en større værdi end min båd og trailer...
Reply With Quote
Gammel 30-11-2011, 21:33
frk yde frk yde er offline
Landkrabbe

Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: 8940
http://123nu.dk/lystfiskeri/forum/fo...dler%20Michael

Jeg tror skisme det er din venn Chribs...
Reply With Quote
Svar

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump