|
 |

06-04-2012, 18:33
|
 |
?
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: nordjylland
Indlæg: 1,949
|
|
Citér:
Originally Posted by MartinN
Jeg ville gøre det på flg. måde:
1: Bore hullerne op til overstørrelse, så de er rene og fri for tidligere fugemasse
2: fase kanterne med en spidsforsænker, det giver større og bedre overflade at spartle på.
3: afrense hele området med acetone
4: Afdække udenom hullerne med malertape og spartle/lukke hullerne med epoxyspartel.
5: Slibe/polere spartlingen.
Jeg har altid selv gjort det på denne måde, når jeg har lukket hullerne efter gl. transducere o.l.
|
Det er sikkert ikke den nemmeste måde, men det er den eneste RIGTIGE måde at gøre det på.
__________________
Coronet 31 aft cabin.
1975
Perkins ht6.354m 145 HK.
Fast skrueaksel.
Aquaquick 2,35m. RIB. 2009
M. styrepult.
Tohatsu 15 HK. 2-takt 2012
Tidligere båd.
Century Mirada 270 XL 1990
Volvo Penta 570A 275 HK.
Volvo Penta Dp290A.
Tidligere båd.
Fletcher arrowflyte bravo
Mercury 115hk. 6 cyl inline.
"tower of power"
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,472
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Willisnum |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:40.