Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/ManualerHer kan du stille spørgsmål ang vedligeholdelse, forbedringer og reparationer - Du finder også links til manualer og lign.
Idag har jeg slebet den anden side med de nye slibenet.
Jeg købte dem i korn 60 og de virker rigtigt godt.
Det går ikke hurtigere men de bliver ikke fyldt med maling, og de holder meget meget længere end alm. slibeskiver.
Jeg tror dog at hvis jeg nogensinde skal fjerne bundmaling helt ind til gelcoaten igen, betaler jeg mig fra det med Boatox metoden.
Idag har jeg slebet den anden side med de nye slibenet.
Jeg købte dem i korn 60 og de virker rigtigt godt.
Det går ikke hurtigere men de bliver ikke fyldt med maling, og de holder meget meget længere end alm. slibeskiver.
Jeg tror dog at hvis jeg nogensinde skal fjerne bundmaling helt ind til gelcoaten igen, betaler jeg mig fra det med Boatox metoden.
Jeg er i gang med at skrabe bundmalingen af. Skal hele bunden have primer før den får bundmaling. Og i så fald. Hvor mange lag?
Jeg kan ikke afgøre om jeg skraber primer af når jeg skraber bundmalingen af. Bundmalingen er sort og inde under er der hvidt. Thats it.
Hej.
Det lyder som om der ikke er primer på med mindre den er hvid Det må ikke være blank hvid da primeren skal have et mat sleben underlag at hæfte på.
4-6Lag (150 micron) primer og 2-4 lag bundmaling. Jeg selv bruger 2 lag bundmaling da