|
» Online brugere: 377 |
| 0 medlemmer og 377 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45. |
|

31-10-2013, 17:13
|
 |
Kaptajn af eget skib
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: MidtSj
Indlæg: 474
|
|
Citér:
Originally Posted by Rolf T
Ja, de elsktriske benzinpumper skaber tit problemer for bådejerne.
Jeg har ikke noget måleudstyr til at kontrollere benzinpumpen - desværre.
Som jeg husker det, er din motor udstyret med en lavtrykspumpe, og den bør jeg have liggende på lager. Jeg tror faktisk at din motor bruger den samme benzinpumpe som jeg har på min OMC´er, så du er velkommen til at låne en ny benzinpumpe og prøve den inden du handler ind. Jeg har altid en ekstra benzinpumpe liggende i båden, netop fordi havari ude i suppen med en defekt benzinpumpe er utrendy...
I dit tilfælde ville jeg altid have et ekstra benzinfilter og benzinpumpe med i båden.
Flere af de havarier som jeg har set med defekte elektriske benzinpumper KAN muligvis relateres til for høj ladespænding under drift eller f.eks., hvis batteriet er fladt og skal lynoplades. Flere af de elektriske benzinpumper jeg har set nærmere på bærer præg af, at være brændt af inden i........
|
Jeg har ikke på noget tidspunkt brugt lynlader på min båd,men den første pumpe jeg udskiftet lignede noget med total nedsmeltning.
Nr.to kørte men gav hverken tryk eller mængde nok
__________________
Hilsen Kim 
MerCruiser 350mag.mpi .. med cool fuel gen.3 nu på 3.lavtrykspumpe 
Yamaha v8 drev
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 129,283
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, QuincyShep |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:10.