Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 222
0 medlemmer og 222 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #2  
Gammel 07-02-2015, 19:36
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Den værdi du søger, må være afhængig af havtemperaturen, motorens temperatur og flowet igennem motoren.

En alarm monteret fx på motorblokken eller termostathuset, kan give et retvisende billede af varmevekslerens formåen mht. køling.

Jeg har endnu ikke set en SEAKAMP varmeveksler, som var groet til i køleaggregatet.

Køleproblemer på bådmotorer skal som oftest findes i manglende "flow", og her er der flere fejlmuligheder bl.a;

- Impeller
- "Knæk" på kølevandsslange i transom
- Tilstoppet oliekøler til servostyring ( hvis servostyring monteret )
- Defekt cirkulationsvandpumpe
- Tilstoppet udstødningsmanifold og afgangsknæ
__________________
Chi non risica, non rosica

Sidst redigeret af Miss Mancini; 07-02-2015 kl. 19:46.
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 128,035
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Briantof
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:33.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden