|
 |

03-08-2015, 19:01
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
|
|
Milky oil, er tegn på vandindtrængen.
Utætheden skal findes, repareres, drevet trykprøves og monteres igen.
Jeg ville nok slutte sejlsæsonen nu - et nyt drev til din båd koster boxen, hvis det overhovedet kan leveres igennem Volvo Penta......

04-08-2015, 08:12
|
 |
Landkrabbe
|
|
Tilmeldelsesdato: Dec 2009
Bopæl: Måløv
|
|
Citér:
Originally Posted by Miss Mancini
Milky oil, er tegn på vandindtrængen.
Utætheden skal findes, repareres, drevet trykprøves og monteres igen.
Jeg ville nok slutte sejlsæsonen nu - et nyt drev til din båd koster boxen, hvis det overhovedet kan leveres igennem Volvo Penta......
|
Tror desværre også du har ret, men jeg havde dog et lille håb om at hvis jeg skiftede olien et par gange i løbet af sæsonen, så kunne det lade sig gøre at sejle sæsonen ud og derefter foretage en reparation - Men det er nok ønsketænkning
Ingen tvivl om at et renoveret drev koster kassen, så håber det lader sig gøre at reparere det!
XDP Composite Drev
|

04-08-2015, 09:36
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
|
|
Citér:
Originally Posted by Bekker
Tror desværre også du har ret, men jeg havde dog et lille håb om at hvis jeg skiftede olien et par gange i løbet af sæsonen, så kunne det lade sig gøre at sejle sæsonen ud og derefter foretage en reparation - Men det er nok ønsketænkning
Ingen tvivl om at et renoveret drev koster kassen, så håber det lader sig gøre at reparere det!
|
Det er gambling at fortsætte sejladsen med så tydelige symptomer på vandindtrængen i et drev.
Reservedele og ikke mindst et nyt drev - hvis ikke det er udgået hos VP - er stjerne kostbart. Det koster så joden den ryster.
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 126,086
Emner: 5,115
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Wirelessuub |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:13.