Citér:
Originally Posted by Manorwar
ikke noget med arogance at gør men en klart virksomhedsbesluttning efter antaltet fra tyveri og svindelsager er ekstremt stigende -vi er ikke en socialkontor men skal drive en sucsesfuld virksomhed ..
nu er der ja ikke kun de "rige svin" vi forsikre..(by the way mener du at alle folk med både over 100k er "rige svin" ? so har du ja ikke mange venner her ud over brolfchen )
Vi skal holder vore skade% ned ellers blive vi nød til at forhøje præmien til ALLE vores kunder ..
og dette passer ikke i vores virksomhedspolitik om fast præmietaxt -nu i 12 år.
|
Ja jeg er selv et af de "rige svin" (du skal lige læse mit indlæg om satireprogrammet "Rytteriet" og "snobberne", hvor udtrykket er hentet fra).
"Rige svin" er i denne sammenhæng ment ironisk om ressourcestærke danskere (og tyskere :-) der har god økonomi, men som "glemmer" at andre, mindre heldigt stillede, måske har brug for hjælp.
Min pointe er bare at det er for nemt at holde priserne nede, ved at udelukke alle os med mindre både fra at få en god forsikring. Og så nedgøre de selskaber som gør det. Jeg bliver også en potentiel kunde for dig om et par år, Ralph, det håber jeg da.
Men så vil jeg da have Ærø som foretrukne selskab, fordi jeg kender dem, og de ydede en god service, dengang da jeg havde behov for det.
Kunderne tænker langtfra altid i økonomi når de handler.
Se bare hvordan der sælges økologiske varer f. eks.