Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Ældre både, vedligeholdelse og mekanik

Ældre både, vedligeholdelse og mekanik Vedligeholdelse af ældre både og deres mekanik

» Online brugere: 313
0 medlemmer og 313 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #5  
Gammel 08-11-2009, 15:47
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Hvorfor skal man ikke det.?
Man kan da ligeså godt dræne blokke? Så er man vel mere sikker på at frostvæsken kommer helt rundt..
det er også sådan jeg har gjort de sidste 30 år.
tømmer blokken og manifold for vand og skruer propperne i igen. Så sætter jeg ørebøfferne på og en slange i en dunk/spand med blandet frostvæske starter motoren og lader den suge kølevæsken. Min motor fylder blokken før der kommer noget ud af udstødningen, så når det kommer ud af udstødningen er motoren fyldt.
den snupper 3/4 spand før den er fyldt.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
 

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,962
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Vernonpeept
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 00:05.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden