» Online brugere: 158 |
0 medlemmer og 158 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

29-01-2010, 18:07
|
 |
Kaptajn af eget skib
|
|
Tilmeldelsesdato: Dec 2008
Bopæl: Aalborg
Indlæg: 399
|
|
Citér:
Originally Posted by Strøyer
Ja mine var tørre et par minutter, der var sgu ved at gå ild i lortet. 
Der røg et remhjul på vandpumpen.
Ej spøg til side, jeg tror tørre udstødninger, mest er til åbne motorrum.
|
Centuryen burde hedde "Smokie & The Bandit" istedet for Chi(lli)
__________________
"Når faste aksler fungerer for Mærsk, så er det også godt nok til mig !"
Skibsbyggeren.
Albin 25
Albin AD 21 udskiftet til Solé Mini 32
Powles 36 Fly
2 x Ford Sabre C 212, som skrevet står, med faste aksler !
Valliant 250 RIB, 5 HK Mercury.
XPE 4950
|

29-01-2010, 18:17
|
 |
?
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: nordjylland
Indlæg: 1,949
|
|
Citér:
Originally Posted by Skibsbyggeren.
Centuryen burde hedde "Smokie & The Bandit" istedet for Chi(lli)
|
He He funny guy... 
__________________
Coronet 31 aft cabin.
1975
Perkins ht6.354m 145 HK.
Fast skrueaksel.
Aquaquick 2,35m. RIB. 2009
M. styrepult.
Tohatsu 15 HK. 2-takt 2012
Tidligere båd.
Century Mirada 270 XL 1990
Volvo Penta 570A 275 HK.
Volvo Penta Dp290A.
Tidligere båd.
Fletcher arrowflyte bravo
Mercury 115hk. 6 cyl inline.
"tower of power"
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,526
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, ninano10 |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:57.