Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 359
0 medlemmer og 359 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #9  
Gammel 12-07-2011, 00:27
HansNielsen
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk Se indlæg
Det er en fin forklaring.

Spørgsmålet er bare, om iridium tændrør er det optimale til bådmotorer af ældre årgang ( +10 år ), hvis drivlinien f.eks;

- Sejler 50 timer pr. sæson
- Vinterkonserveres med konserveringsolie


LarsT herinde fra sitet har en hårdt pumpet MerCruiser 525 EFI - hvilken type tændrør bruger han i sin motor, og hvor tit skiftes de ?

Jeg vil helt klart anbefale Iridium tændrør, også til 10+ både. 50 timer og vinterkonservering vil ikke ændre på dette. Gnisten vil være optimal heleiden og derfor bedre forbrænding. Jeg har til dagligt med motorcykler at gøre, og selv gamle "oliebrændere" får en meget bedre motorgang, samt starter altid. Eneste "negative" er prisen.
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 129,269
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, RaymondPaync
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:43.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden