Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Ældre både, vedligeholdelse og mekanik

Ældre både, vedligeholdelse og mekanik Vedligeholdelse af ældre både og deres mekanik

» Online brugere: 339
0 medlemmer og 339 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #9  
Gammel 22-07-2013, 14:08
s_h_sondrup s_h_sondrup er offline
 
Tilmeldelsesdato: Dec 2010
Bopæl: København S
Indlæg: 9
Hej Norvik20",

Ja det er jeg også lidt bange for. Hvad mener du om min teori omkr. færdige pakninger omkring luftskruerne i karburatoren? Kan det evt. forårsage de omtalte symptomer? Problemerne med at starte motoren opstod først efter at jeg havde pillet ved luftskruerne og skiftet filtret. Før det kunne den nemt starte, men kørte ringe og gik til sidst ud.

Mvh Søren
Reply With Quote
 

Tags
brændstof, kaburator, pumpe, volvo penta


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 129,241
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Haroldatmok
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:02.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden