|
 |

11-02-2014, 06:19
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
|
|
Det er jo egentlig lidt noget pjat, det her med at der kun er et par få mærker man vil sejle rundt i. Men jeg føler mig hjemme, når der står et bestemt mærke på siden. Det samme med bil, jeg har aldrig kørt andet mærke end det jeg har i dag.
Det bunder nok i at jeg er håbløs nostalgiker......
__________________
"If you can't fix it, don't break it"
The Fleet:
Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev
Draco 2500 Flyfish http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev
Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev
Mvh Per G
|

11-02-2014, 09:03
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
|
|
Citér:
Originally Posted by Horizonblue
Det bunder nok i at jeg er håbløs nostalgiker......
|
Ja, så kunne du være typen med en Golf diesel monteret med en Blaupunkt kassetteradio og 14" CUP fælge... 
__________________
Chi non risica, non rosica
|

11-02-2014, 09:16
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
|
|
Citér:
Originally Posted by Rolf T
Ja, så kunne du være typen med en Golf diesel monteret med en Blaupunkt kassetteradio og 14" CUP fælge... 
|
Hahahaha, jeg har faktisk haft en Golf 2, med originalt G60 skørtekit, ganske vist benzin, med Blaupunkt kasetteradio. Fælgene var de klassiske 15" GOTTI, med den brede kant 
__________________
"If you can't fix it, don't break it"
The Fleet:
Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev
Draco 2500 Flyfish http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev
Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev
Mvh Per G
|

11-02-2014, 16:16
|
|
Jeg har de sidste 20 år udelukkende haft nye biler...og altid med det princip at jeg aldrig tog det samme mærke 2 gange i træk....
Nu er jeg så landet i en Mercedes, og for første gang er der en virkelig stor mulighed for at det bliver det samme mærke igen...
Jeg skal have ny bil indenfor et års tid, og der kommer en ny C klasse og en GLA og på billederne ser de begge interessante ud...selvom jeg er lidt i tvivl om størrelsen på GLA.....
|

11-02-2014, 17:32
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
|
|
Citér:
Originally Posted by Peter508
Jeg skal have ny bil indenfor et års tid, og der kommer en ny C klasse og en GLA og på billederne ser de begge interessante ud...selvom jeg er lidt i tvivl om størrelsen på GLA.....
|
Hold dig til C-klassen - GLA´en kan ikke leveres med et rigtigt "bulder" ude foran. Det kan C-klassen med modelbetegnelsen "C63 AMG"....  og som "Benzinhøvding af Danmark" skal du næppe tænke på, hvad literprisen er, når hesten skal fyldes op..... 
__________________
Chi non risica, non rosica
|

11-02-2014, 19:24
|
|
Næh liter pris og km pr liter er lidt ligemeget
Men det er min beskatning dælme ikke....
Jeg har 220 cdi nu med 170 hk, det er alt rigeligt....hvis jeg får mere, mister jeg sgu pappet....
|

11-02-2014, 19:27
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
|
|
Citér:
Originally Posted by Peter508
Næh liter pris og km pr liter er lidt ligemeget
Men det er min beskatning dælme ikke....
Jeg har 220 cdi nu med 170 hk, det er alt rigeligt....hvis jeg får mere, mister jeg sgu pappet....
|
Jeg kører selv MB ML V8 benziner, og pappet er intakt efter 220000 km på 3 år og uden "bidemærker" fra Lauritz Betjent......
Og jo, jeg overvejer da alternativer til min næste bil fremfor en MB - ingen tvivl om det. Det skyldes flere faktorer, men grundlæggende, at jeg finder service, reservedele og viden på et aut. MB værksted under al kritik....Nøj, de er arrogante, intetvidende og helt ude i hampen med priserne med mange af deres reservedelspriser. Selvom reservedelspriserne er tårnhøje, er levetiden mange gange under al kritik.....Jeg købte originale bremseskiver, klodser mv. til min ML´er, og efter 3 mdr. var det høvlet helt i bund selvom prisen var 8000,- kr. + moms, og så skulle jeg selv montere det.
Kørselsmønstret var uændret i forhold til de andre bremsedele på bilen.....
Tænk Flexleasing........
__________________
Chi non risica, non rosica
Sidst redigeret af Miss Mancini; 11-02-2014 kl. 19:35.
|

11-02-2014, 16:27
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
|
|
Citér:
Originally Posted by Horizonblue
Hahahaha, jeg har faktisk haft en Golf 2, med originalt G60 skørtekit, ganske vist benzin, med Blaupunkt kasetteradio. Fælgene var de klassiske 15" GOTTI, med den brede kant 
|
Og så din 80´er frisure, så har du været usandsynlig godt kørende... 
Ja, det var GOTTI fælgene hed og ikke CUP, som jeg tidligere skrev...  Ak ja, det var tider...
Hvad VW førhen stod for mht. holdbarhed, er i de seneste mange år blevet vasket væk - flere VW-ejere kalder deres biler for "Hitlers sidste hævn"....Touareg V10 TDI, DSG, rust, 1.8T modellen, Touran, Transporter TDI...og her kan jeg så bekræfte, at den type ejere sjældent er tro mod mærket ej heller fra andre mærker i VW-kiosken..... 
__________________
Chi non risica, non rosica
|
 |
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 127,732
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Georgeves |
|