|
» Online brugere: 444 |
| 0 medlemmer og 444 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45. |
|
 |

21-08-2009, 07:44
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
|
|
|
Jeg har været særdeles tilfreds med min Hyundai Santa Fe 4x4. Bilen blev købt fabriksny i november 2003 og har d.d kørt 387000 km.
Den generelle kvalitet på bilen kan der ikke klages over. Rust er et fremmedord - den er rustfri selv om der ikke er ydet ekstra rustbeskyttelse i vognbunden.
Reservedelspriserne - hvis der vælges uoriginale dele - er absolut gunstige.
Bremseklodser for og bag, kan købes til omkring 400,- hos Onkel Høyer.
Min Hyundai blev leveret med 3 års garanti uden kilometerbegrænsning. Igennem de første 3 år kørte jeg 210000 km, hvor der blev skiftet topstykke, turbolader, generator, starter og CR system på garantien.
Eneste store reparationer der har været for egen regning, var udskiftning af kølekompressor til klimaanlægget og nu motoren. Holdt op i mod antallet af kørte kilometer og servicebesøg, har jeg holdt en fornuftigt driftbudget på min Hyundai.
Ingen tvivl om, at jeg vil vælge Hyundai igen næste gang bilen skal skiftes.

21-08-2009, 11:14
|
|
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Næstved
|
|
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk
Min Hyundai blev leveret med 3 års garanti uden kilometerbegrænsning. Igennem de første 3 år kørte jeg 210000 km, hvor der blev skiftet topstykke, turbolader, generator, starter og CR system på garantien.
|
Hvis du ikke havde kørt så mange kilometre som du gør, så kunne nogle af de reparationer som du nævner være opstået efter garanti perioden og så kunne det være du selv skulle have betalt
Det er godt at den har været billig for dig og at du er glad for den, men jeg synes ikke at de reparationer burde forekomme inden 210000km.
|

21-08-2009, 13:33
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
|
|
Citér:
Originally Posted by BrianL
Hvis du ikke havde kørt så mange kilometre som du gør, så kunne nogle af de reparationer som du nævner være opstået efter garanti perioden og så kunne det være du selv skulle have betalt
Det er godt at den har været billig for dig og at du er glad for den, men jeg synes ikke at de reparationer burde forekomme inden 210000km.
|
De udskiftede komponenter er skiftet i kilometerintervallet 195000 - 210000 km.
Fra min tid hos IVECO, kom langt de fleste reparationer når last- og varevogne havde kørt omkring 250000 km. Bevares, der var en periode, hvor der var fabrikationsfejl på startere og generatorer fra MagnetiMarelli - de blev skiftet inden køretøjet blev leveret til kunden.
Kulancekontoen tror jeg ikke har lige så lang snor hos Hyundai som deres konkurrenter selv om bilen altid er serviceret på samme aut. værksted.
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 130,246
Emner: 5,115
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, AngeloDub |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:02.