Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 294
0 medlemmer og 294 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 07:45.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 24-04-2011, 08:03
lynæs's Avatar
lynæs lynæs er offline
Træskibsnostalgiker
 
Tilmeldelsesdato: Feb 2009
Bopæl: Bogense
Indlæg: 375
Du kan tjekke om der er utætheder ved akselenderne ved at prøve med en væsentlig højere olieblanding. Foruden krumtapenderne er der jo også lejet mellem cylindrene, her er der ingen pakninger men stor slitage er ikke så godt.
Seagull motorerne er altid utætte i enderne, og kræver derfor helt vildt meget olie i benzinen, ca 10 % ellers starter de bare ikke.
__________________
Hvis man gør det selv-ka' man så klage.

Sidst redigeret af lynæs; 24-04-2011 kl. 08:14.
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 128,627
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Beaconetz
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:41.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden